I'm back again..

Hello my lovelies!!
Har varit lite M.I.A på grund av personliga skäl, då jag kännt att jag inte vill att folk som läser bloggen ska gå ut med information till personer som inte vill annat än att göra mig illa. Det har skett en massa stora förändringar i mitt liv, inte bara det att jag vågade ta steget att säga upp mig och söka nytt jobb där man har mer möjligheter till utveckling. Jag har utvecklas en lite bit och kommit till insikt om att jag har mycket att jobba med på det personliga planet. Självinsikt är ju en ganska bra början ^_^
 
Jag var hos min vän Camilla idag som går en kurs i medialvägledning och healing. Jag som alltid har fascinerats av det andliga ställde så klart upp som försökts kanin. När man gör en healing så öppnar upp olika chakran (energi punkter) på kroppen och tar  bort blockeringeringar som kan påverka hur vi mår. Är man mottaglig under healingen så kan man även få meddelanden från ande världen. Hon sa att jag skulle tänka mig att en chakra ser ut som en stängd blomma och för att ta bort blockeringen så ska man tänka sig att det blommar upp. Det roliga var att när jag låg där helt avslappnad så så fick jag fram bilder av en blommande blomma som i samma färg som chakrat hon fokuserade på just då, coolt eller hur. Jag känner mig mycket mer lätt i i kroppen och mer energi fylld men jag måste verkligen jobba med att inte låta andras negativa energier påverka mig så mycket som de gör. Jobba med min "skyddsbubbla" varje dag. Det häftigaste med healingen var att jag fick ett meddelande under detta som lättade mitt hjärta, något som jag har funderat på länge, som har gjort så ont i hjärtat ibland men nu kan jag känna mig lugn<3 
Ska försöka blogga mer regelbundet nu^_^
 
xoxo
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback