Me Myself and I

Hur är läget my lovelies!!!
Jag vet att jag har skrivit förrut att jag har börjat hitta tillbaka till mig igen, började på ett nytt jobb som tog all min tid och energ, känner nu att jag har börjat landa och kan ta tag i mitt liv igen. Jag bestämde mig förra veckan för att ta tag i min träning igen, känns faktiskt jätte skönt! Jobbigt med träningsvärk men det känns bra att jag äntligen komma igång. Bodycombat igen!!! woop woop!!!
 
Möte upp Ivee för ett combat pass på lördagen, mötte sedan upp Namfon för lunch, sedan så hängde även Sara med på lunch, det var verkligen jätte trevligt att ses igen!! Har saknat alla !!! 
Ska försöka skriva mer här nu och ska försöka fixa min mac så att det inte är så himla seg.
 
ha en skön söndag kväll my lovelies!!!
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback