Eventfull weekend!!

Började min lördag med att hänga med sys o familjen till mässan underbara barn där vi mötte upp flera av våra kusiner! Jätte kul men vart lite besviken på utbudet på själva mässan.. 
Efter mässan fick jag skjuts in till stan där jag fick till LV, fick ett sms att min väska äntligen fanns inne på lager, japp i  bought it! 
I Love it!!!

På söndagen hade jag bestämt att möta upp Namfon i stan. Det var så himla kallt av vi bestämde oss för att äta på wagamama innan vi gick och pärlade. 
Så klart min favvo chili fried squid
Beef ramen soppa som var as good!
Efter det gick vi till Radisson SAS hotell och pärlade!! Tog tid med det blev några stycken! 

💋💋💋💋



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback