Skincare❤️

New Skincare regime.. Har hållt mig till Apotekets märke La Roche Posay i ett par år nu men eftersom jag fick sämre hud nu när har mått dåligt och använder feta krämer till mina eksem på händerna så tänkte jag prova märket Dermalogica. Det finns en sida som heter skincity där man kan köpa dermalogicas startkorten för olika hudtyper och man kan göra hudtest för att komma fram till vad man har för hudtyp. 
Köpte deras startkit för fethud, eftersom  det är så min hud är nu. Trodde att jag skulle få torr och fnasig hud av det här men har provat i två dagar nu och det känns bra men jag har läst att det kan ta 2-8 veckor innan huden vänjer sig vid nya produkter så vi får se😜
Selfie efter rengjöringen😝

💋💋💋💋





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback