Lunch date - Dinner date ^_^

Möte upp Ivee på lördagen för lunch inne i stan, vi hade bokat lördagen för ett tag sedan då jag tyckte att skulle försöka träffa och göra mycket nyttigt på min långledighet. Det blev lunch på vårt älskade Wagamama, älskar deras "fried squid"!! Äter oftast bara den när jag är med Ivee, hahaha så det blir ändå inte så himla ofta. Efter gick vi runt i stan och kollade rean men ingen av oss hittade riktigt något. Jag har ju en ny väska att spara till plus körkort så jag ville spendera på någon annan väska...hahahaha ilandsproblem...
Efter att vi tröttnat på rean så vart det fika på nyöppnade starbucks vid stureplan, jag hittade sittplatser direkt även fast det var kö^_^ det blev en god caramel machiato för mig. Skönt att vila benen en stund. Sen vart klockan så mycket men jag skulle ändå inte hinna åka hem inna dejten så jag åkte med Ivee hem och hälsade på där i någon timme. Vart kul att få leka lite med barnen, det är så kul att de inte är blyga...
Söta Karin och Sean^_^
 
På kvällen där så mötte jag upp M vid Åhlens, vi skulle till Sergel för att kolla upp biljetter, vi var ju sena med att kolla biljetter men vi hittade en film vi ville se till slut och det vart Birdman på Sture, en gammal och mysig biograf på Birger Jarlsgatan, jätte mysigt.
Innan bion så promenerade vi runt i letan på en restaurang som hade plats , inte det lättaste när det är lönings helg men vi hittade ett mysigt men högljudt steakhouse som vi åt på. Vet inte vad det är med oss men när vi pratar så lyckas verkligen tiden bara flyga förbi och helt plötsligt var vi tvugna att skynda lite då det vart kort om tid till bion men vi hann som tur var tackvare lång reklm stund... hahahha..
Uppskattar verkligen när någon anstränger sig för en riktig dejt, det är inte många killar som gör det nuförtiden tycker jag. Så jag måste säga att den här dejten är den bästa jag varit på, på länge!!!
 
 
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback