Le soiree

Hade totalt glömt bort att vi köpt
Middags biljetter till denna Cabaret på Tyrol. Som tur var påminde mig Marie några dagar innan.. Slutade tidigt från jobbet på fredagen för att skynda hem, duscha, byta om och sedan snabbt röra mig mot stan..
Möte upp Sara och Marie vid Östermalm, så rörde vi oss mot Grönan. Vi var lite tidiga men vi hann ta en drink utanför:) 
Två starka gentlemen
Snubbe som gillade Freddy Mercury
Scotty the blue Bunny 
Par som gjorde tricks med pingpong bollar 
En väldigt stark badande kille;)
Pingpong paret på trapets
Stackars tjej från publiken som fick gå med på detta😜
 Jag skulle vägrat..
En kille som gör tricks i en ring
En gentleman på Pole 😄
Vi tog såklart en bild med Scotty the blue Bunny!! Han var jätte rolig😁
Marie och jag avslutade sedan kvällen på Fridays vid Stureplan med en drink!!

💋💋💋💋



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback