Har de har..

Hello my lovelies!!
Har haft mycket huvudet hela dagen men jag tror att betat av det mesta, kan känna att att det blir lite för mycket ibland.. men jag vill ju bara så gärna, vill ju inte släppa kontrollen.. 
 
Har haft många funderingar ett tag nu.. ska jag fortsätta på samma bana som jag är nu? Ska jag bara byta helt?
Gaaahhh, man kan bli så himla frustrerad på livet ibland.. har iallafalla förhoppningsvis fått en natt tjänst på jobbet och håller tummarna på att jag får börja snart! Ska bli kul att få testa en annan rutin, som plus få mer ledig tid till mig själv! Behöver verkligen ta tag i mig själv efter den här deprimerande våren med mina eksem besvär, de drog verkligen ner mig i botten där ett tag:(
 
Har kollat upp lite olika behandlingar och tänkte kanske testa mig på en saltbehandling, få se om det lindrar mina hudbersvär.. Mina eksem är bra men jag märker att de börjar komma tillbaka.. håll tummarna för att det bara blir lindrigt denna gång..
 
On a happier note.. I dag så ficka jag min "selfie stick", "monopod" med en fjärrkontroll^_^Är så glad nu kan jag vara med i alla bilder jag tar! Woop Woop!! Att man kan bli så glad över små sak, är ju lite av en prylbög:P
 
Bjuder på denna selfie^_^
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback