Alzheimer dagen på KI

I måndags blev det en riktigt lång dag. Började sju och sedan så vart det även handledning+ APT på schemat. Efter det var det bara för oss att skynda iväg till KI för olika föreläsningar om alzheimers, demens..
Pernilla Andersson uppträdde innan pausen
Claes Malmberg gjorde även ett litet inhopp ^_^ mycket skratt!!

Det enda tråkiga var att det hela drog över 40min, jätte tråkigt för mig som varit uppe sedan fem på morgonen.. Kände mig ganska mör när jag kom hem. Sen när jag stod vid porten så funkade inte nyckelhålet, slutade med att vi stod där fem personer och väntade på att Sophie skulle öppna till oss...
Skönt att jag hade ledig dag på tisdagen iallafall!!

💋💋💋💋



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback