So what if I told you I found my Mr Grey........

Hmm hade som sagt att jag lagt ner hela dejting grejen men att jag fortfarande pratade med folk.. Vilket absolut inte skadar tycker jag. Känner att jag har fått en sån energiboost nu när jag vet att jag närmar mig natt tjänsten som jag verkligen längtar efter!! De har hittat någon som ska ersätta mig! Woop Woop!!!
 
Tillbaka till ämnet om Mr Grey, jag kanske har träffat honom...får rysningar i hela kroppen när jag tänker på det^_^
En alldeles egen Mr Grey , hur sexigt är inte det;) Jag dör!!! hahahaahha OMG!
Tänker inte avslöja för mycket nu men jag var tvungen att skriva av mig någonstans.. Hahahhaha...
 
 
 
Ännu en trailer på Fifty Shades Of Grey...
XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback