♥︎ To date or not to date?? That is the question...

Hello my dear lovelies!!
Hade en bra start på dagen med ett besök hos hudläkare med mindre lyckat resultat dock, ska pröva en annan kräm i fyra veckor och om inte det fungerar så blir det ljusbehandling som gäller.. aja vi får se helt enkelt...
Var även en snabbis för att träffa K innan han åkte till Turkiet, han skulle tydligen kolla på lägenheter i Alanya.. ooh håller tummarna på att jag får hänga med honom dit;) hahahha..
Anyway, när jag är där hos honom så får jag ett sms av vår bemanningsansvarig (13.00) om jag inte kunde jobba mitt pass som jag hade fått ledigt från för att det fanns ingen vikarie som kunde ta det passet och jag skulle ha börjat vid 15.00. Snacka om att total förstöra min dag!! Jag vart så jäkla förbannad på denna jävla människa, hur man kan vara så dum i huvudet!! Aja, to make a long story short hade  en bra och lugn kväll på jobbet:) thank god!
 
 
Back to my original dilemma...
Just nu så dejtar jag ju K och vi har ju faktiskt inte gett varandra något sorts löfte men han har ju åkt bort till Turkiet, vet inte när han kommer hem...
När vi är tillsammans så känns det som om han i allafall har en massa planer i framtiden för oss och hade jag varit lite mindre erfaren så hade jag blivit stört förälskad i honom.. tyvärr så har jag lite svårt att lita på killar helt sådär så mitt dilemma är.. ska jag fortsätta dejta när han är utomlands eller inte??
Vi har ju trots allt inte sagt att vi är ihop....
Help me!! I need advice!!??!!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback