Romantic movie moments in my thoughts...

Jag hade hade ett inlägg för förra året då jag pratde om romantic movie moments som händer IRL, vilket då hände med en kille som jag tyvärr inte träffade något mer efter dejten tråkigt nog, men var glad ändå över att ha upplevt något som bevisar att visst kan uppleva "romantic movie moments" IRL.
 
 
 
Jag vet inte vad det är med mig men det känns som att dessa "romantic movie moments" blir bara bättre och bättre ju fler gånger man upplever det;)
Jag kan säga att jag har blivit riktigt svag för dessa "moments", dessa kan även bli en dealbraker under dejten. Har inte varit på hur många dejter som helst men jag har varit på dejter där jag kännt att jag inte ens vill ge personen en hejdå kyss så man kan väl säga att jag är lite kräsen men det ska man väl vara tycker jag;)
Vill inte nöja mig med vad som heltst, visst vill jag ha något seriöst i framtiden men jag har kul nu när jag prövar mig fram..hahahaha;)
 
See, I told ya!! Mitt liv har typ blivit lite som SATC....
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback