Random thoughts swimming through my head...

Hello my dear lovelies!!
Hoppas att ni haft en bra helg. Det har varit jätte skönt att vara ledig men va fan istället fick jag sitter och stå ut med mensvärken from hell!! Trodde inte att man fick mensvärk när man går på p-piller men ack så fel jag hade.. Har mest bara legat ner och försökt att inte tänka på min mensvärk:-/
 
 
Har funderat lite mer över det här med dejting och jag har kommit fram till att det tar verkligen jätte mycket energi och tid även om det är kul.. definitivt värt det för det mesta..
Jag var ju så himla orolig inför dejten jag skulle på i torsdags att jag typ ville spy på vägen dit, talk about fucking butterflies in the stomach!! jag vet inte varför men jag velade verkligen in i sista minuten inför det denna dejt om jag skulle gå eller inte... Jag har har aldrig varit med om det förrut, jag har varit nervös men inte så här och det var verkligen hemskt. Jag pratade med Namfon i telefon flera gånger för jag fick sånna panik känslor över denna dejt.
 
Helt sjukt! Det roliga är att när jag väl såg honom (han mötte upp mig vid t-bane stationen) så var det som om alla dessa fjärilar i magen helt plötsligt försvann... bara sådär..
Själva grejen var nog att jag hade lite åldersnojja inför denna dejt för att han är lite yngre än mig.. I know I know... åldern spelar ingen roll och allt det där men jag vet inte.. hade lite ångest över det i allafall kom jag fram till.. men det märktes inte alls när vi umgicks;) hahahha
Man har ju skickat bilder och så till varandra innnan man ses men ändå så hade jag värsta nojjan innan.. panik, tänk om han inte tycker att jag är lika mina bilder (ser mycket äldre ut i verkligeheten) som jag skickat osv....jag tyckte själv att han såg mycket yngre ut på bilderna än i verkligenheten.. 
Nu sa han i och för sig att jag såg mycket yngre ut IRL än på bild, vilket var skönt att han sa och hoppas att han menade det om vi nu ses igen...You never know:P
 
Innan jag började dejta så har jag väl aldrig sett mig själv som attraktiv för andra så men jag har väl inte varit öppen för att se det förrän nu och det är känns ju bra att veta att folk tycker man är attraktiv.. väldigt bra för självkänslan;)
Jag har ju definitivt inte en modellkropp men det är skönt att veta att det finns folk som tycker att jag är vacker och attraktiv så som jag är även om det finns saker som jag själv inte är nöjd med...
 
Har haft så mycket tankar kring det här som har snurrat i huvudet på mig på sistone att jag bara var tvungen att få ner det någonstans, min blogg handlar ju om mig och min liv så jag ville dela med mig av mina funderingar kring detta... So bare with me;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback