A new year a new leaf^_^

Hello my lovelies !!
Sorry för mina sporadiska inlägg men har varit helt orkeslös och haft väldigt låg energi, varit så trött så himla trött.
Har varit hos min barnmorska och tydligen så har jag haft högt blodtryck de senaste månader, vilket kan ha varit en bidragande orsak till att jag känner mig så himla trött hela tiden. Vi kom fram till att vi ska prova ett nytt p-piller och förhoppningsvis så fixar det sig då. Ska göra en till koll om tre månader för att se att allt är ok^_^
 
I'm still dating, ibland så känns det lite som att mitt liv har blivit lite som Sex in the city.. att dejta är väldigt komplicerat och tidskrävande men helt klart värt det ;)
Ska på en dejlt imorgon som jag är lite nervös över, vet inte varför.. det var verkligen jätte länge sedan jag var så nervös inför en dejt... det pirrar till i hela magen.. är lite velig om jag kommer att gå på den eller inte.. får se...
aaahhhh panik vad ska jag göra??!!?? Help me!!! Ni får jätte gärna komma med förslag!!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback