A great start to a grey, snowy and cold day!!

Goddag my lovelies!!!
Det finns ingenting bättre än at vakna upp till något som verkligen gör ens dag^_^
Vaknade av ett gulligt sms sen så helt plötsligt så ringer det på mobilen... aww någon kunde tydligen börja dagen utan att höra min röst först..hahahaha sötnöt!! 
 
 
Så jag fick en jätte bra start på dagen kan man säge även om jag var uppe en stund tidigt bara för att gå ut med prinsen innan jag la mig igen. Brukar göra så när jag jobbar kväll, går upp tidigt med prinsen och lägger mig sen igen för att sova 2-3 timmar till, vilket är ganska skönt.
 
Imorgon är jag tog jag ledig för att jag äntligen fått tid på hos hudläkaren på en privat klinik i Mörby, håller verkligen tummarna på att de kan hjälpa mig. Mina eksem har lugnat  ner sig men så fort jag stressar jätte lite så blossar de upp igen:-/
 
Ha en bra dag mina kära läsare!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback