A day off and redecorating away at home^_^

Hello my lovlies!!
Skrev ett jätte långt inlägg tidigare som bara försvann när jag skulle publicera det.. Typiskt..
Var ledig idag och skulle igentligen på en ergonomi kurs på jobbet men beslöt mig för att skippa den när jag vaknade imorse. Var tvungen att ta en sömntablett för att mina eksem blommat upp igen för att jag fick en svagare kräm, det kliar som bara den..

Anyway vi spenderade dagen med att bygga ihop en byrå och möblera om i hallen, vi slängde bort de gamla hallmöblerna.. Det blev verkligen jätte fint!

Den fina nya byrån

Den nya spegen^_^

Sedan lagade jag en god middag till alla oss, det blev en krämig pasta carbonara  och alla vart proppmätta;)

Ha en bra kväll mina lovelies💋💋💋




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback