Study mode ON ==> OFF

Gahh, sitter här framför datorn och försöker plugga, men va faan.. orkar bara inte..
Får vara glad att jag skrivit utt alla dokument jag behöver iallafall.
Well.. tänkte köra en liten uppdate i allafall;)
Jobbade hela helgen,  var helt slutkörd i söndags... sedan skulle jag ju upp tidigt för på mändag morgon.. kill me!! Hade dock en helt underbar dag i stan med mycket mys;)
Mötte upp mamsen när jag skulle hem.. under kvällen impuls bestämde jag och sys för att mötta upp Joel i  tebban för middag på Vapianos^_^ Yummy in my tummy!!!!
När vi sedan kom hem så såg vi på filmen "World War Z" med Brad Pitt, den var helt ok.
Hoppas ni haft en bra helg my dear lovelies!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback