Warzawa baby!!!

I helgen åkte jag och mina tjejkompisar på en lite mini weekend till Warzawa, vi åkte på lördagen och kom hem igår kväll^_^
Det var verkligen en av de bästa resorna jag gjort med vänner och jag kan verkligen inte vänta tills jag får åka dit igen för det var verkligen en helt underbar stad med bra shopping, fin arkitektur och jätte god mat!
Vårt fina 5 stjärniga hotell rum på Westin^_^
Ville också vara med på bild;)
Vi vart fem i sista minuten vilket att Camilla och Poli fick på ett annat hotell men typ bara 500meter från vårt!
Glada tjejer!!!
Vi väntar ivrigt på maten!
Still waiting but with smiles^_^ 
Namfon och Sara körde på grillat ankbröst, jätte god var den (jag smakade)
Jag tog en pasta med bluecheese sås med kyckling, as good!!
Den här efterrätten var jätte mäktig, choklad fondue med en croissan och en massa färsk frukt.
Camillas cheesecake med färsk ost, jätte god!
Zlote Terasy
Vi bodde 10min från ett jätte stort köp centrum, Zlote Terasy
Efter middagen rörde vi oss mot Marriot som låg mittemot köpcentrumet.
Party sugna tjejer på inne klubben Platinum!
Hard rock café och en av Warzawas med kända byggnader.
I skybaren son är 40 vånignar upp^_^
Hahahaha^_^
Try to find Sara??
hahahahaha^_^
Glada tjejer!!
Jag ville också bara med!!
Fler bilder kommer i ett annat inlägg, ska även försöka ta bilder på det jag shoppade;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback