October... at home... bored out of my head...

Är hemma med mina eksem/blåsor som jag fått på mina händer, var hos läkaren igår.. fick två krämer och en sömntablett så att jag inte tänker på klådan. Kan vakna vissa nätter att mina händer kliar, jätte hemskt..
 
Den senaste tiden har jag nog inte haft varken ork eller energi till att blogga men jag tycket att efter helgen aktiviteter var dags för en liten uppdate till mina lovelies;)
 
Som så många av er vet har jag ju dejtat mer eller mindre aktivt sen i våras och speciellt efter att jag slagit vad med en av mina vänner.. Kort sammanfattning jag förlorade det vadet, men har lärt mig att dejta inte så farligt och jag kanske bara haft otur när jag dejtade förr.. kanske..
Har varit på några dejter som har varit riktigt bra och jätte mysigt. Ibland så är det bara härligt att få känna närhet, ligga och gosa i en soffa till en film. Tycker att de dejterna som har blivit mest lyckade är när man inte planerar för mycket och tar det för vad det är, inte för mycket krav. Då har dom dejterna har alltid hamnat i min topp 5, inte för att jag är ute och dejtar som en galning, men måste kunna var spontan och inte göra en för stor grej av det hela. Känns det rätt så känns det rätt:)
 
I fredags så var jag på en dejt med någon ny (inga namn.. you never know), jätte mysigt och helt underbar dejt på många sätt men det bästa med hela dejten var att jag för första gången fick uppleva ett "romantic movie moment scene" på riktigt! Får ett fånigt litet leende på läpparna varje gång jag tänker på det, lite svag i knäna känslan...hahahahha, det är helt sjukt, vad en så liten händelse kan påverka en efteråt! 
Förlåt alla killar men faan nu har ni en riktigt hög ribba att mäta er med!!  :-*
Tycker synd om er killar som inte fattat det här än, ni skulle få ligga så mycket om ni visste det här!!! hahhaha;)
 
Jag är säkert en av många tjejer som gillar romantiska filmer, där det utspelar sig scener som man bara önskade att man skulle få uppleva någon gång i sitt liv, nu kan jag strycka över det från min "bucket list"!
 
Har även hört mig för bland mina tjejkompisar om det vart med om "the romantic movie moment scene" och tyvärr så har de flesta inte varit med om det, tråkigt nog...
 
Om den här dejten inte leder till något och bara förblir en helt underbar dejt så har jag iallafalla kunnat ta den här upplevelsen som jag kommer att minnas som min perfekta "romantic movie moment":) För er som undrar vad för "moment" det var så.. well well.. bara mina närmaste vet, tyvärr.. hahahah..SECRET!!! ;) 
Om inte annat så fråga mig när ni ser mig, hahahahha!!! I'm evil!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback