More Warzawa^_^

Hello my dear lovelies!!!
Här kommer lite fler bilder från min helg i underbara Waezawa plus lite bilder på shoppingen;)
 
Vi gjorde stan osäker på Platinum^_^
Staty av Copernicus..
Stans största Sangria som återställare till middagen;)
Vi var ju så klart tvungna att pröva på Polska piroger och sauerkraut:)
Poli tar bilder:)
Cool bild ute på gatan^_^
Fin staty ute i Gamla Stan^_^
Det fanns gott om kyrkor så några önskningar blev det;)
Fin gammal Kyrka:)
Det stora torget innan "gamla" gamla stan började:)
Utställning av olika minnesbilder:)
Fint med lite grönt.
Måste kolla shoppingen;)
Perfekt storlek på tekanna och kopp:)
Det blev i allafall ett efterlängtat par Nike airmax, lite billigare där iallafall än Sverige;)
New bling från Apart!
Simply gorgeous!!!
Ny cabinväska då min som jag hade med mig vart lite strulig..
Kenzo inspirerad Sweatshirt från Neu Look till Lella
Var så klart tvungen att köpa en Starbucks mugg till min samling^_^
Kommer fler bilder i ett annat inlägg!
Ha en bra dag mina kära läsare!!
XOXO
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback