Grey and dreary^_^

Hello my dear lovelies!! Hoppas att allt är bra med er!
Sitter här hemma i köket  med en kopp kaffe, har haft en skön sovmorgon... blir helt deckad av de sömntabletterna jag tar mot klådan.. Min fula eksem har fortfarande inte blivit bättre, tycker att jag ser hemsk och groteskt ut på händerna.. Får typ rysningar när jag tittar ner på mina händer. Det roliga är ju att jag fått en massa kortison som inte gör ett skit, blåsorna har blivit fler och så kom jag på att jag har en annan eksemkräm jag fått förrut (protopic) som jag provade och på 24 timmar blev det genast mycket bättre men nu är krämen slut, hur svårt ska det vara att förnya det... har typ trackat min läkare i två dagar utan resultat:-/
Ska boka tid hos någon annan.. för jag kan inte gå omkring så här, det är jätte hemskt, det kliar och spänner om vartannat.. mina händer är ju mitt viktigaste verktyg i jobbet:-/
 
 
Händerna är fulla av vätskefylld blåsor som kliar:-/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback