Busy busy life...

Hej mina kära läsare!! 
Det var ett tag sedan men nu kommer en liten update^_^
Jag har hunnit se "beautiful creatures" på bio och även hunnit med ett besök på min nya favvo sushi restaurang! 
Jag älskar verkligen deras sushi!! Tycker även väldigt mycket om deras algsallad.. must try ställe!
Jag har även hunnit arr vara hundvakt åt syrrans "lilla maximus", var ute på lång prommis med honom idag och jisses vad stark han är!!
Visst är han fin!
Fick även hjälp av Charlie att sätta upp min pole på rummet^_^ KM i pole here I come!
I helgen så fyllde en av mina vänner år och jag bakade en massa gott till hennes surprise middag! Det var verkligen jätte kul, massa god mat, trevligt sällskap och en massa vin!!! Mådde som man förtjänade dagen efter... hahhahahaha..
Chocolate brownie marbled with cheesecake^_^
Krämig choklad ganache till min choklad paj^_^
Hade min långlediga helg förra helgen och jag försökte ha något att göra varje dag, känns som att dagarna bara försvinner annars.. 
Vi hann även med en filmkväll på söndagen och då såg vi filmen "the impossible" en verklighets baserad film om en familj som var med om tsunamin i Thailand..grät floder under hela filmen... vissa scener gjorde verkligen ont i hjärtat att se...rekomenderas starkt^_^
 
 
Här kommer en liten bild på moi, imorse när jag stod i solen och väntade på bussen till jobbet i -15°..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback