Woop Woop!!! Happy^_^

Jag är så jäkla glad!!! För det första så klarade jag av att släppa händerna och göra korset i invert!! Woop wopp!!
Inte bara det, jag lyckades att gå in i invert från shouldermount!!! Helt sjukt!! Hade väldigt bra grepp idag, smörjde mig med miniderm (det bästa man kan smörja sig med om man håller på med pole, förbättrar greppet jätte mycket!) Dock vart det inga bilder och när vi skulle ta bild så hann jag sätta ner händerna.. Får göra ett till försök nästa vecka om jag inte får ett ryck och sätter upp stången hemma igen^_^ Vi får se!!
Här kommer lite bilder som jag hittade på nätet istället för att beskriva det jag lyckades med^_^ Ska även anmäla mig till Nivå 3 nästa omgång med kurser!! I'm so happy!!!!
En bild på shouldermount greppet.
Bild på invert när man släpper händerna (korset) Coolt va!
 
Så tänk er shouldermount, upp med benen, haka fast benen så man får grepp, greppa om med händerna och sedan släppa händerna helt^_^ Värsta andrenalin kicken!!!!
 
XOXO
fashionablpetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback