Upside down^_^

Här kommer en liten bild på mig när jag gör en invert på Pole.. Jag hänger med ganska bra grepp men jag vågar inte riktigt släppa händerna än. Det roliga är att min polelärare lyckades lura mig att släppa händerna utan att jag tänkte på det, kom på det efter själva lektionen..hahaha typiskt mig att fatta senare^_^ jag hände upp och ner, min lärare passade mig (just in case jag tappade greppet) jag vågar inte släppa händerna och då ber hon mig att sätta ner händerna på golvet men grejen är ju att jag når inte golvet för jag hänger för högt upp. Utan att jag tänker på det hänger jag utan händer och släpper lite med benen så att jag når golvet till slut, så tekniskt sett så har jag släppt händerna i några sekunder^_^ Woop woop progress!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback