Oh lovely Tuesday winter storm....

Hello my lovelies!!!
Hoppas att alt är bra med er!! Har tagit det lite lugnt nu på morgon men jag har hunnit ut med lilla prinsen iallafall, för se om jag går till jobbet då det börjat snöa igen... blä.
Jag har även hunnit titta på två avsnitt av serien Girls, det är lite som Sex and the city men inte lika glamouröst och lite mer verkliga skådespelare. Har hela säsong 1, så jag har några avsnitt att titta på^_^
 
 
Igår så var jag ledig efter att jag jobbar hela helgen, jätte skönt!! Hade även bokat in en tid för att göra påfyllning på mina fransar^_^ Jätte nöjd blev jag!! Funderar faktiskt själv på att kanske gå en sådan utbildning, det är kul och man får lite extra pengar medans man lär sig!!
Lite suddig bild men ändå^_^
 
 
Ha en bra dag i snöstormen mina kära!!!
 
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback