Sunny sunday!!!

Förlåt för den lång bloggpausen my lovelies men nu har jag fått igång inspirationen^_^ Har hafte en tuff vecka men både förkylning och pollen besvär men nu är jag på bättringsvägen. Har fått bunkra upp med olika mediciner men det kommer säkert bli bra tillslut!
I helgen har jag umgåtts med vänner och även hunnit gå på en dejt (har inte dejtat på år och dar), väldigt kul och det roliga var att det blev en del häng på Bistro Boheme på drottninggatan. Gillar verkligen deras inglasade uteservering. Det vart lite kallt på kvällen men jätte mysigt verkligen!!!
 
 
 
Sen nu så ska jag iväg  får att få ordning på mina fransar, har kännt mig så himla naken utan dem.. så det ska bli kul att få den gjorde så man ser lite piggare ut iallafall^_^
Ha en bra dag mina kära läsare!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback