At home ...bored...

Hej mina kära läsare, hoppas ni får en mysig Valborg. Det tråkiga med Valborg är ju ändå det lite konstiga vädret, kan de inte bestämma sig för mulet, regn eller sol... WFT, man vet ju inte alls vad man ska ha på sig^_^
Har hunnit med en snabbrunda med min sys i stan då jag verkligen ville ha det linnet som jag såg i helgen på HM, den fanns ju inte i berga eller på hemsidan och nu när jag provade den här hemma så var det lite för tight vid bysten... typiskt.. måste åka in och byta den.. Funderar på att åka snabbt in till stan med timo imorgn för att byta den på stora HM vid Drottninggatan.. 
Är fortfarande sjukskriven tills på torsdag så det är ju skönt men faan vad tråkigt det är att bara vara hemma och inte ha något att göra... 
Bjuder på denna bild idag, provade hår "munken" till håret som jag köpte för ett tag sedan som inte funkade då för att mitt hår var för kort... ^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback