Super Friday!!!!!

Ikväll så smäller det, det ska bli så himla skönt att vara ledig denna helg^_^ Planerna ikväll är att jag, sys och berna ska till Bauer, där en av våra vänner ska vara Dj... Ska bli så himla kul, har inte haft ett liv på sistone..
Provade att locka håret med min platt tång helt själv denna gång och det vart rätt hyfsat^_^ So my hair is done my lovelies!! Sedan så tänkta jag nog köra på en "smokey eye" lite senare men håret är klart!! Har hela helgen fullpackad med planer. Denna helg är det ju även choklad festivalen på Nordiska museet, har missat den varje år för att jag jobbat men jag kanske hinner klämma in det på lördag under dagen eller söndag, vi får se.. På lördag kväll så ska jag med en vän gå på "Burlesque festival", ser verkligen fram emot det!! Massa världskända artister ska uppträda^_^ Ska definitivt ha min kamera i högsta hugg, kanske filma med den men bilder kommer att ploppa upp på bloggen iallafall!!!
Bild på outfit kommer senare ikväll;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback