Oh sunny day!

Det är helt sjukt vad lite sol kan göra för ens humör.. Hade tröttnat på det regniga vädret. Jag har inte haft inspiration att skriva på bloggen men solen har fått mig på bättre humör! Har jätte ont i kroppen idag, har tränat Pole tre dagar i sträck, två ggr på Vida och i tisdags tränade jag hemma men nu har ha jätte ont i min högra axel så nu ska jag vila från stången lite.. En kul grej var att vi fick pröva på gemini på stången! Jätte kul men jätte svårt att hänga från bara ena knät upp och ner utan att glida..även lite thigh hold och tammy ( thigh hold upp och ner) vilket resulterade i att det nu bränner och svider mellan låren...hahaha dagens Pole problem^_^ ha den bra mina kära läsare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback