VS shopping!!! ^_^

I går kväll så bestämda jag mig för att beställa bikinin från Victorias secret som jag har suktat efter så himla länge och det roliga är när jag kollar in hemsidan för att visa syrran vad jag har beställt så visar det sig att de har "semi - annual sale" som börjar idag, det är ju så jäkla typsikt... men nör jag luskade vidare så visade sig att det mönstret på bikinin som jag ville ha inte var på rea annars hade det varit surt!
Som jag har sagt för så älskar jag leopard mönstrat men det är första gången jag provar det på bikinin^_^
Nu får vi bara hålla tummarna på att allt passar, tänkte ha dessa med mig när jag åker iväg i december! Syrran ska ju till NY i sommar så jag skickar allt till släktingar som möter upp sys där så slipper jag frakten och tullen till sverige^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback