Ooooh, Ladurée

Ooohhh, läste precis at Ladurée nu har öppnat på Grevture gatan 15 inne i stan! Får se om det inte kanske blir ett besök där imorgon^_^
Update: Har fått lite frågor angående ladurée och jag tänkte svara på dem.. Macaroons är jätte goda, själva marängen tycker jag oftast är bara helt ok men det är de olika sorters fyllningarna som gör dem så goda speciellt när dom som gör dem vet hur de ska göra! Ladurée är ju jätte kända för deras och på Kungsholmen finns det näst bästa stället som gör dessa franska bakverk, det heter Petit France. Nu var det ett tag sedan jag var där, de har bytt ägare nu så jag vet inte om det fortfarande är samma men jag hoppas att det är det! Ska ta mig någon dag så ska jag uppdatera er^_^
Andra frågan jag fick var att en läsare ville att jag skulle berätta när jag gör ett besök där och ur mycket det kostade osv.. Absolut, gör jag ett besök där så blir det nog ett helt egen inlägg med en massa bilder! Hann tyvärr inte gå förbi där igår men jag gör ett inlägg så fort som jag har varit där!
So Stay Tuned My Lovelies!!!!



Asså Lora, vad smakar dessa härligheter?

Är dom goda och inte bara urgulliga ;)



Kraaam

2012-05-13 | 07:40:22

När du besöker stället? Kan du säga hur

Mkt det kan kosta att äta? :)

2012-05-13 | 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback