OMG...

Jisses vad jag har ont i kroppen.. det var bara en massa styrke övningar som var jätte jobbiga på Power Pole! Vissa övnngar gick bara inte hur mycket jag än försökte... aja det kommer väl..
En positiv grej var att jag äntligen fick till "flaggan" på stången men jag har lyckats sträcka någon muskel vid halsen så  tyvärr blir det ingen bild på det. Jag lyckades hålla mig kvar men har inte lyckats sträcka ut benen än men snart så^_^ jag kan bara göra den åt ett håll... weird, i know!!
Så här ska det se ut men än så länga har jag bara lyckads hålla mig kvar med böjda knän för att det är lättare att börja den med det och sedan sträcka ut benen i en flag. Får se när värken lagt sig så ska jag ta lite fler bilder så ska ni få se^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback