Oh sunny day!!!

Helt underbart väder vi har, man blir så pigg och glada av solen!!! Har varit hemma en stund nu, var i våg och skrev mitt andra prov i Medicinsk Grundkunskap... vet inte riktigt men jag hoppas verkligen att det gick bra!
Idag börjar min nya kurs i Pole som heter "power pole" som är mer styrketräning än en vanlig pole kurs, jag behöver nog bygga upp lite mer muskler innan jag känner mig trygg nog med att börja hänga upp och ner i stången..
Så här ser ja ut idag^_^
UPDATE:
Hur det går med mina "pole goals", jo jag kan göra "front hook"s nu och jag jobbar fortfarande på en combo snurr när man går från "front hook" till "back hook" utan att sätta ner fötterna men jag måste fortfarande sätta ner en fot för lite stöd..
Tränar fortfarande på min "knee hold", jag släppa en hand nu men jag vågar inte riktig släppa helt än och jag har fått värsta gnidmärket i knäväcket så jag kan inte träna på den för ofta för det gör så himla ont, bränner och svider som bara den...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback