Dumma front hook..

Jag har snart gått på poledance i sex veckor men jag harft världens problem med en snurr som heter "fronthook" och det kopplar inte i mitt huvud... jag kan göra den stillastående med när jag ska snurra i den så funkar det bara inte. Snurren ska vara lättare att göra för att farten gör att det inte blir lika tungt men va fan hur gör man!?!
Någon som har tips???
Det ser ju lite porrigt ut men det är så här den ser it när den är still och det konstiga är ju att jag inte har några som helst problem med "Back hook"
Ett framsteg denna vecka är att jag göra den stillastående på båda sidor, bra att bli lika stark på båda sidor^_^
Kanske kan snurra nästa vecka...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback