Semester ^_^

Har inte orkat blogga denna vecka... har semester denna och har fösökt boka upp mig så att det händer en massa saker så att jag verkligen tar vara på denna semester vecka även om vädret kunder varit bättre!
 
I helgen så var jag på bio med lilla sys och Charlie, vi såg Prometheus med Noomi Rapace i huvudrollen och det var faktiskt jätte bra!!! Trodde inte att jag skulle gilla den men det gjorde jag!!
I tisdags var var jag inne i stan med mamsen och sedan så åt jag middag med kussarna i kungshallen... fullt upp^_^
 
I går så hade jag bokat en timme helkroppsmassage till mig och mamsen på Gildas.. GUD!!! Det var värt vartenda öre kan jag säga.. man flöt som på moln efter massagen!! Efter det så tog jag och mamsen oss till Berns Asiatiska för deras afternoon tea, jätte mys dag med min kära mor!!! 
 

Ikväll så blir det ett combat passa med min kära vän Marie och kanske en bio, vi får se..

Åh, måste berätta att vi äntligen bokat biljetter till Poleart i Stockholm den 25 Augusti^_^ Det ska bli så himla kul!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback