Poledance Flag

Tänkte att jag skulle försöka lägga upp en bild när jag gör flaggan på stången men det failade.. helt värdelöst med självutlösaren på photobooth på min mac^_^ Ser ju helt mongo ut och man blir så stressad av att man måste hinna med timern och så råkade jag sträcka muskeln igen vid halsen... typiskt...
Anyway så fick vi lära oss början till "shouldermount" på stången, känns som om det är helt omöjligt just nu... fick även lära oss "side climb" när man göra knee hold och stöder sig med ena foten för att klättra på stången...
Har typ fått gnidmärken knävecken och på underarmarna.. det svider som bara den...
Bjuder på denna failade bild, ska be syrran ta bild med min g12 nästa gång^_^
Knee hold
Shoulder mount, jag har lyckas ta mig upp lite men behöver ta sats innan...
När man ska ta sig upp måste man släppa med knät samtidigt som man tar nytt grepp med händerna uppåt men jag glider typ bara ner och jag tror att jag blåmärken på ovansidan av mina fötter, jätte vackert NOT!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback