Weekly goals ♥

Jaha denna vecka blir starten till en fullspäckad vecka och början till en helt fullspäckad vår! Håll tummarna för mig och jag försöker verkligen se det som en utmaning! Denna vår så jobbar jag som sagt heltid (ibland mer) och jag har även sökt in till omvårdnadsprogrammet på distans på komvux men eftersom jag har flera kurser jag inte behöver gå eftersom jag gick flera i gymnasiet redan så har jag satt målet på att gå färdigt denna utbildning till december^_^ Jag kommer att plugga 4 kurser i vår och resten i höst (5 kurser)! Jag ska klara det här, känner mig ganska peppad redan nu när jag har läst de olika planeringarna för kurserna som lärarna lagt upp på "fronter".
Eftersom jag jobbar inom vården redan nu så slipper jag två praktik perioder och planerar bara att gå den sista då det är praktik på sjukhus som gäller!
Satt framför datan hela kvällen igår och skrev ut en massa papper på kurskriterier, kursplaner, instuderingsfrågor, inlämningsuppgifter och fördjupningsuppgifter.. det kommer att krävas en hel del disciplin men har man ett mål framför sig så^_^ Den här utbildningen är bara en del av vägen för att ta mig dit jag vill  så pray for me my dearest readers and wish me luck!!!!
Denna veckas mål är att jag ska komma igång med allt i skolan och även finna lite tid för mig själv^_^ Kommer att göra en uppdatering i slutet av veckan så för ni läsa hur det har gått!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback