Oops ^_^

Precis när jag klev in i duschen kom jag på en väldigt viktig sak, jag skulle ha första lektionen i dag på skolan och hade bara glömt det totallt, panik!!! Jag mejlade till skolan och förklarade situationen och det fixade sig^_^Typiskt mig när jag har för många bollar i luften.. Har antecknat både i kalendern och på skrivbordet på min macbook om vilka dagar det gäller för skolan så jag hoppas verkligen att jag inte glömmer nu^_^

Prövade även en tutorial som en tjej gjort där man gör slarviga hollywood lockar med sin platttång, för att var första gången så vart det ganska bra tycket jag, mycket volym blev det iallafall^_^
Ska nog testa den igen så att jag kan göra den när jag ska ut nån gång!


Skitsnyggt blev det gumman ;-)

2012-01-14 | 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback