Mitt 2011^_^

Snodde den här listan från en kompis blogg^_^Kul grej att kunna sammmanfatta mitt år!

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Kommer inte på något svar just nu..
2. höll du några av dina nyårslöften? J
Jag hade nog inga nyårslöften..
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja ett par vänner blev föräldrar för andra gången i år.
4. dog någon som stod dig nära?
Nej
5. vilka länder besökte du?
New york, Paris (spenderade 8 timmar flygplatsen)
6. är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012?
Få mer tid att fokusera på ta hand om mig själv och utveckla mina personliga mål
7. vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Ett specifikt datum är nog svårt att komma på men sommaren 2011 är något jag kommer minnas för att det var min sista sommar på Södra hemtjänsten och jag fick väldigt bra kontakt med mina kollegor just den här sommaren och det är kul att vi fortfarande har kontakt^_^ Började även lite smått på mitt nya jobb den här sommaren vilket var väldigt kul och spännande!
8. vad var din största framgång 2011?
Att sluta grubbla och våga ta steget till att genomföra en utmaning även om det verkar läskigt från början. Äntligen tagit tag i mig själv och sökt ett nytt jobb som jag trivs med.
9. Största misstaget?
Att jag inte tagit tag i mig själv tidigare och vågat göra en förändring med mitt liv.
10. har du varit sjuk eller skadat dig 2011?
Har väl varit sjuk då och då men inte ofta . Har inte skadat mig allvarligt men ramlade av cykeln och rev upp hela smalbenet.. har fortfarande ett stort fult ärr...
11. bästa köpet?
Min bloggkamera Canon G12
12. vad spenderade du mest pengar på?
Resan till New York
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Umgås med vänner och familj
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
On the floor med  J-Lo
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte om jag var gladare eller ledsnare men jag jobbade mer i år än vad jag har gjort innan så jag hade inte så mycket tid över till annat 2011
16. vad önskar du att du gjort mer?
Gjort mer saker när jag väl var ledig och kanske planerat in en resa..
17. vad önskar du att du gjort mindre?
inget
18. hur tillbringade du julen?
Jbbade dag på jobbet och firade med min fina familj både på julafton och juldagen
19. blev du kär i år?
Nope
20. favoritprogram på TV?
Amerikanska serier både på tv och online
21. bästa boken du läste i år?
Vampire akademy serien, Black dagger brotherhood serien, House of night serien m.fl.
22. något du önskade dig och fick?
Ett nytt jobb^_^
23. något du önskade dig men inte fick?
kommer inte på något svar
24. vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Alla jobbade på min födelsedag men under kvällen ringde jag en kompis som jag träffade i stan. Vi köpte med oss mat från Vapianos som vi åt på en filt i humlegården med två flaskor vin^_^Jätte mysigt! Firade sedan min födelsedagen tillsammans med en kusin hemma hos mig med släkt och vänner helgen efter^_^
25. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag är nog rätt nöjd med 2011 och ångrar ingenting..
26. vem saknade du?
Saknade att jag inte kunde umgås mer med vänner vilkent resulterade i att jag tappat kontakten med vissa..
Fick biljetter att gå på genrepet av Lena Philipssons show på Cirkus genom bloggen
vilket var jätte kul!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback