LEDIG ^_^

Yippie är ledig idag woop woop!!
Måste bara berätta om en pinsam händelse imorse... Vi ska få vår hall omtaperserad och hantverkarna/målarna skulle komma förbi idag på morgonen för att hämta boken med tapeter vi fick välja från så att de kan beställa till nästa vecka, då de ska börja... Vid tio tänkte jag: de har ju inte kommit än men de kommer säkert nu bara för att jag ställer mig i duschen*-*
Vad var det jag sa, precis när klivit ur duschen så plingar de på dörren... typiskt.. så jag springer ut och tar på mig världens största, fulaste frotté morgonrock och öppnar dörren där det står en yngre kille och en äldre gubbe... båda flinar lite och frågar om jag stog duschen..duh.. Anyway den yngre killen (jättesöt btw) ber om ursäkt och tar boken med tapeter och säger att de kommer halv åtta på måndag morgon. Inte nog med det så står Timo och skäller som en galning på dem, tur att han lugnar ner sig när jag lyfter upp honom... PINSAMT!! Sånt här händer bara mig^_^
Dags att trimma prinsen igen, han börjar bli lite för långhårig^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback