It's on again everybody^_^

Har haft en period nu när jag skitit i allt som vad LCHF är eftersom det har varit jul och jag älskar julmat^_^
Idag körde jag igång igen på riktigt! Har kört lite på halvfart men nu så jävlar. Har provat baka lchf knäcke som man bara gör på olika frön, det blir riktigt bra. Ska pröva ha i lite fiberhusk och salt nästa gång jag gör en plåt. Har även klickat hem lchf pasta, lchf ris från lchf klubbet. Ris och pasta kan jag känna att jag verkligen saknar ibland och är helt överlycklig att det finns lchf vänliga varianter nu^_^ Ikväll så tänkte jag att jag skulle iväg pch handla lite gott till helgen. Ska köpa mandelmjöl så att jag kan baka plättar till helgen. Jätte gott med bär och grädde!! Mumma!!!
Ha en bra dag mina kära läsare!! Rekomenderar verkligen Katrin Zytomierskas bok, gillar henne!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback