Study mode = NOT

Usch, jag har verkligen inte någon lust att plugga.. fick reda på i går att provet jag skulle ha haft idag vart inställt, jätte snällt av läraren att höra av sig... NOT.. hade jag inte mejlat det där läraren hade jag inte fått reda på om provet vart inställt...FAIL!  Jag hade tagit ledigt inför provet idag och imorgon..
Så nu gör jag allt förum att plugga inför imorgon.. Sitter och tittar på "Jack and Jill" med Adam Sandler komedi..
Stackarn Timo har tydligen fått i sig något som han inte tål för han har spytt till och från hela dagen.. ringde vetrinären men de ville att vi skulle avvakta. Har fått sputa vatten i munnen på honom varje timme i dag så jag har bara varit hemma och torkat spyor. Ibland så undrar ju om han har blivit smittad med magsjuka eller något..
Håll tummarna att han är bättre imorgon..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback