Last night ♥ red red wine...

Hello my lovelies...
Förlåt för att min uppdatering har varit lite sisådär de senaste dagarna men jag är så himla slut och jar är inte ledig förrän nästa helg och jag jobbar även den här helgen... behöver lite extra dagar nu när jag tog ledigt i vecka för de proven som jag "skulle" ha haft..
Igår så jobbade jag och efter det tog jag en lång rpomenad hem i solskenet men gud vad kallt det var. Jag gjorde mig ordning och sedan drog jag iväg till stan för att träffa min vän N, vi hade bokat bord på BankOmaten på Odenplan. En mysig steakhouse restaurang och efter den goda maten och en flaska vin så gick vi vidare till Olssons Skor. Älskar att man får popcorn när man beställer något.
Gillar verkligen det här stället och de spelade skön musik lite hip hop a la 90-tal. Kände verkligen att jag behövde det här, det var så länge sedan man träffades.. snacka skit, skratt och en massa vin!!!
Hoppas att ni hade en skön lördagskväll mina kära läsare!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback