Ballerina bun girl ^_^

Hello my lovely readers!!!
Woho, tgif!! Jag är långledig!!!
Hela helgen är full med planer och det känns som att det kommer att bli en toppen helg^_^
Ikväll ska jag och en vän kom Egoboosts mingel på Pure i stan, tidningen firar tydligen ett år.. exiting..
Det börjar ganska tidigt så jag håller redan på att med håret och det belv en en stor "Ballerina bun". Man kan ju köpa "hår doughnuts" på Glitter men har man ett par gamla benvärmare liggandes så kan man ta ett och rull ihop så att det blir som en doughtnut. Funkar jätte bra på mitt hår även om det snäppet för kort då jag mycket etapper men med lite hårprodukter så funkar det. Mitt hår brukar vara så glatt när det ä nytvättat så använd en hårprodukt som gör att håret inte glider lika mycket som någon slags vax. Jag använde Tommy Guns "smooth finish crème" och avslutade med ett maximum hold spray så att det håller en hel kväll^_^
Det här är resultatet^_^
Desa örhängen ska jag ha till, de är köpa i Usa..
Hoppas att det blir en trevlig kväll och att det inte blir för kallt! Jag uppdaterar lite senare hur hela outfitten blev!


Va fiin du är, hoppas ni har jätte kul skriv sen hur det va <3

2012-02-10 | 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback