Poletastic^_^

Igår hade jag min första pole lektion, det var verkligen jätte jätte skönt att komma igång igen efter flera veckors uppehåll.. Har även bestämt mig för att fortsätta gå på powerpole^_^ Idag har fått lite blåmärken som vanligt men jag har iallafall inte förlorat styrkan ^_^ 
 
Efter pole lektionen i går så mötte jag upp systrarna och charlie för att vi hade bestämt att vi skulle gå på bio, vi såg den nya filmen "Expendables 2 " men alla gamla action skådisar. Trodde inte att jag skulle tycka att den var bra men den var jätte bra eftersom de hade väldigt många humoristiska inslag och publiken var jätte skön! Stämningen i bio salongen var jätte kul^_^ 
 
Jag ser verkligen fram emot helgen då vi ska se på Poleart på Göta lejon, det ska verkligen bli en upplevelse att se alla internationella pole artister uppträda^_^ Jag ska givetvis försöka ha med mig kameran och film så mycket som möjligt!!! 
Ha en bra dag mina kära läsare!!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback