Pole art!!!

Här kommer en bild på vinnarna!!! 
 
Det var helt otroligt att se alla artister uppträda, de hade sån underbar energi och man blev så himla inspirerad till att fortsätta med pole!!! 
Hela showen avslutades med uppträdande av Jenyne Butterfly och sedan var det en jätte kul efterfest på Imperiet, det var så kul att träffa alla från Vidapole... man känner typ inte igen folk när de går klädda i sina vanliga kläder iställer för linne och hotpants...hahahahahhahah^_^ Jag håller fortfarande på att gå igenom vilka videor som jag ska lägga upp på bloggen men de kommer, filmade alla uppträdanden utan de två första för att jag vart så tagen av de som uppträdde!!! Håll ut!!! Lägger upp de ikväll efter jobbet!!!
 


Hej!
Såg din jättefina fläkt som du la upp ett inlägg om i juni förra året..
Tänkte kolla vad det var för märke och så och var du köpte den?

:) / Erika

Svar: Har tyärr ingen aning, bilder hittade jag bara när jag googlade efter bilder på fläktar tyvärr^_^
Fashionablypetite

2012-08-28 | 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback