Oops sorry!!!

Hej mina kära läsare förlåt för detn dåliga uppdateringen men jag har bara inte orkat blogga den senaste tiden men nu så jävlar ^_^
Förra helgen då det var jätte fin sol så gick jag, lillsys, charlie och Timo ut i skogen för att njuta av naturen innan det blir för mycket pollen i luften, det var lite kallt men mysigt var det!! Nästa gång så blir det nog korvgrillning!!
Timo tyckte skogen var jätte läskig^_^
Jätte snygg i regnkläder! NOT!
Survival 101 i Hackstaskogen! Charlie visar hur vi ska bygga upp en brasa från scratch^_^
Har jobbat så himla mycket de senaste dagarna för att jag försöker samla på mig komp timmar så att jag slipper vara utan lön i sommar när jag har semester. Får ingen betald semeter förrän nästa år.. Man vill ju inte vara utan lön helt under semstern i sommar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback