"Must see movies"!!!!!!

I dag är jag ledig och jag kände verkligen att jag behövde ta det lite lugnt i dag.. Började dagen med at tbli väkt av sys och Timo. Vi hade betämt att vi skulle ordna en mysig brunch och sedan titta på en film. Hennes vän F kom och åt brunch och tittade på filmen, " the Vow" med Channing Tatum och Rachel McAdam i huvudrollerna! Jätte bra film verkligen, gillar man "the notebook" så måste man se den här filmen!!
Efter filmen så drog sys till jobbet och hennes vän skulle iväg för att göra några ärenden men jag gosade ner mig i soffan med Timo för att titta på ytterliggare en film^_^
Jag tittade på filmen "Act of Valor" som är en action film, för att vara en action film så var den riktigt bra!!! Påminner lite om tv-spelet "call of duty" i vissa scener..
Ni måste bara se dessa filmer mina kära läsare, jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna!! ^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback