Style Yourself ♥ Sea of Shoes

Fick hem ett efterlängtat paket från Bokus i dag!!! Yippie!! Har haft det jätte tråkigt ett tag nu när jag inte haft något att läsa... Anyway jag beställde hem de två första delarna av en ny bokserie som jag hittat, "the black dagger brotherhood", ännu en vampyr book serie men de verkar verkligen bra så vi får se..
Den tredje boken jag har beställt hem är boken "Style Yourself", tänkte att jag skulle lägga till dem till min "mode" book samling^_^ Den här boken är dock lite annorlunda i och med att de som medverkar i boken är alla kända modebloggare, det finns även några svenska bloggare med som t.ex Sania Claus (chic) och Caroline Engman (fashion squad). Tycker att de ger en mer vardaglig syn på mode trender och tips om hur man blandar olika stilar så att den passar en själv. Väldigt bra köp tycker jag!! Tycker även att det är jätte kul att Jane Aldridge frpn Sea of Shoes är en av huvudpersonerna i boken, är ett jätte stort fan av hennes blogg! Hennes sko samling är too die for!!!
Ha en bra fredags kväll mina kära läsare!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback