Streaming tv shows ^_ ^

Fick frågan av en läsare som undrade på vilken sida jag streamade från när jag kollade på serier på nätet..


Svar: Jag brukar kolla på olika sidor som har en massa länkar till andra sidor med själva avsnitten och vissa sidor tillåter en bara att titta ett visst antal minuter (megavideo, videobb osv..) om man inter blir en betalande medlem på sidan... whatever, GRATIS= PERFEKT!!!
Sidorna jag brukar söka upp avsnitten på är:


www.surfthechannel.com
www.show-links.tv
www.tvduck.com
Jag brukar oftast söka på den specifika serien t.ex the real housewives of new jersey som jag kollat på idag och då drukar oftast alla säsonger komma upp och de olika länkarna till avsnitten. Bildkvaliteten kan väl variera från vanlig till HD kvalitet det beror på vem som lägger upp dem. Visas ett avsnitt på tv i dag i usa så kan man oftast kolla på det avsnittet dagen efter på nätet.. t.ex true blood visades på söndagar i usa då kunde jag se på avsnittet redan på måndagen efter.. ^_^
Man får oftast söka sig fram men jag brukar hålla mig til dessa tre "söksidor" för att komma till de rätta avsnitten!
Just nu är min favvo serie tredje säsongen av the real housewives of new jersey, so much drama!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback