Oh rain rain go away!!!

Vad tråkigt det är när det regnar!!! Tur att jag jobbar på mitt andra jobb idag så att jag slipper vara ute i regnet när det är en sån här dag^_^ Jobbar 15-21 på en avdelning jag bara jobbat en gång men det ska nog gå bra! Tycker att det är lite spännande för att man får lära sig så mycket nytt hela tiden och samtidigt ta mer och mer ansvar vilket är jätte kul!
Igår så var jag inne i stan och tränade på SATS men N och innan det så gick jag ju runt i de olika Vagabond butikerna och frågade om de hade fått in mina skor! Gud, vad glad jag blev när de hade det! De hade tydligen kommit in samma eftermiddag^_^
Har de senaste dagarna kollat lite på resor och jag känner mig jätte sugen på en resa... har ju lovat att min vän J att vi ska till London i höst nån gång och jag vill verkligen. Det känns ju jätte konstigt eftersom jag brukar göra åtminstone en resa på sommaren men i år blev det inte av... jag vet dagens I-lands problem...
Nu var jag ju ännu mer sugen då jag fick reda på att en av syrrorna ska resa... Ska kolla lite mer på resor..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback